Online Diary .: Kejutan dari family
hye ladies n gantleman welcome to my page , . dont forget to follow me.. =)

Monday, February 18, 2013

Kejutan dari family


Kejutan birthday ku yang ke 19 tahun…



Bende ni berlaku dah lama la ae… baru ni aku nak update dekat blog… ia berlaku pada tarikh 19/10/2012, lama tak lama sangat la kan… sepatutnya birthday aku pada tarikh 18/10/1993, kiranya ni sambut lewat satu hari jek la… masa birthday aku tu, aku ada final exam so xdpt la nak celebrate dengan family tersayang… hari itu merupakan hari last aku menduduki final exam…

Pada mulanya aku ingat nak balik lepas aku habis exam jek, tapi ayah aku tak dapat amik plak… terpaksa la duduk kat hostel ni satu hari, ayah amik aku petang sebab dia nak selesaikan kerje dia dulu…

Sebelum ayah aku sampai, aku turunkan keluarkan dulu barang, nanti senang… ayah sampai jek terus letak barang dekat dalam kereta… tunggu punya tunggu, lambat jugak la ayah aku sampai, dalam pukul 4 petang baru ayah sampai… dah siap letak barang, aku terus blaaa….
Sepanjang perjalanan tu aku tido jek la, dah tak tahu nak buat apa kan… sampai jek dekat perhentian machap, ayah berhenti sebab dia nak rehat jab… kesian ayah, penat la tu… kalau aku pandai bawak kereta, dah lama aku ganti kan ayah… kami sampai di machap pada pukul 8 malam… boleh tahan lama gak ayah aku bawak kereta, mesti bawak slow ni…

Pukul 9 malam baru kami gerak semula untuk balik ke rumah… sebelum sampai ke rumah, ayah cakap dekat aku, yang semua orang xde dekat rumah ikut jiran aku keluar pergi mana ntah… aku pun percaya jek la, aku siap tepon adik aku nak tanya dia de kat mana tapi tak angkat pun…

Sampai jek di rumah, suasana punya la sunyi sepi tambah lagi dengan gelap gelita… dari situ lah aku yakin yang family aku memang keluar ikut jiran… ayah bagi aku kunci rumah, suro aku bukak pintu sendiri… bila aku bukak pintu jek, semua family aku terus ucap “SELAMAT HARI JADI’ dekat aku berserta kek skali… masa tu perasaan aku tak payah cakap la, terharu gila… rasa nak nangis pun ada… tak sangka family aku akan buat kejutan sampai macam tu sekali dekat aku…

TERIMA KASIH SEMUA!!!!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by zamriatunnisa